fredag, mars 21, 2008

Påsklämmor

Nej, inte påsk-lämmor, även om det säkert är lätt att läsa fel just den här helgen. Det handlar om pås-klämmor, dvs såna där finurliga manicker som man försluter påsar med. Jag har haft ett gäng sådana, men det verkar som om någon ätit upp dem. Jag behöver alltså köpa fler.

Mitt stora problem är detsamma som jag hade när jag jagade handduksklämmor: jag vill inte ha en massa olika färger, jag vill ha neutrala vita eller möjligen svarta eller grå påsklämmor. Jag ser nu att Granit har vita handduksklämmor, med lite tur kan jag kanske hitta påsklämmor där också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, vad är dealed med påsklämmor egentligen? jag har aldrig haft sådana i mitt hushåll innan jag blev sambo men efter hade jag plötsligt minst 30 av olika storlek och färg. Nu är alla. och då menar jag ALLA borta.
Jag svär jag är oskyldig. min sambo tror mig inte.
men hur kan de försvinna så?
Handduksklämmor behöver jag också. tack för tips.

Anonym sa...

Själv kan jag inte leva utan förslutarna från WeLoc. De finns på http://www.weloc.com. Där har de också WeLoc Hanger som du kan använda för att hänga upp handdukarna med.