torsdag, december 29, 2005

Inredningsöverdrifter

Jag känner ingen annan som skulle få för sig att köpa två påsar med fem handduksklämmor i varje trots att h*n bara behöver två handduksklämmor. Jag gjorde det idag. Varför? Jo, det var fem olikfärgade klämmor i påsen, och jag skulle prompt ha två i samma färg (neutralt silvervit) för att sätta fast på mina skrubbhandskar som jag vill hänga upp på en krok i badrummet.

Nu har jag åtta handduksklämmor i glada färger som ligger och skräpar här hemma. Säg till om ni behöver handduksklämmor...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh!

Jag har letat handduksklämmor länge. Var hittade du dina?
Är det sådana man använder när man haft sönder den vanliga hängaren eller det saknas en från början?
Maila mig gärna på barbro.franzen@bredband.net

Ha det gott!
Barbro

Anonym sa...

Jag känner en som skulle ;)