torsdag, april 12, 2007

Same same but different

Det finns tydligen två bloggar som heter "Mitt liv som kund", min och denna:

http://www.kundliv.blogspot.com/

Mats på MLSK2 (som jag kommer att kalla den fortsättningsvis, ett tidigare yrkesliv inom telekom med en massa obegripliga förkortningar för allting har satt sina spår) verkar dock klart mer fokuserad på att verkligen prata om hur det är att vara kund. På ett mycket bra sätt dessutom. Jag lallar ju mest omkring och skriver om allt möjligt som faller mig in.

Och visst är det ett utmärkt bra namn på en blogg?

3 kommentarer:

superkryp sa...

Det är ett ypperligt namn på en blogg! :)

Mats Gustafsson sa...

Hej Ninni!

Kul att ha samma namn på bloggen. Ett bevis för att det är ett bra namn. Jag länkar till din blogg från min blogg.

Du får gärna kolla in nätverket Wednesday Relations som vi driver och kommentera. www.wednesdayrelations.org

Sara Ödmark sa...

Väldigt finurligt namn måste jag säga.