söndag, april 01, 2007

Ut ur vinteridet

Helgen har ägnats åt att vårstäda, allt från arkiv till överskåp. Det är helt sanslöst så mycket papper man kan samla på sig, helt i onödan. Även garderoben har sin beskärda del av konstigheter som jag inte förstår varför jag behållit. Fel storlek, fel modell, fel fel fel. Nej, inte fel färg, faktiskt. Jag köper ju bara svarta kläder och skor så det kan inte bli så helt galet i det avseendet.

Jag ångrar lite att jag inte hållit igång bloggen under stambytet, det har varit så många förvecklingar och raseriutbrott så det skulle räckt gott och väl till ett par inlägg om dagen. Men det har tagit alltför mycket energi. Jag nöjer mig med att konstatera att jag får en ny säkerhetsdörr i morgon, därefter skall jag förhoppningsvis slippa se hantverkare på väldigt, väldigt länge.

Inga kommentarer: