onsdag, april 19, 2006

Hobbies

Just nu ägnar jag min fritid åt att sova, dagdrömma och lyssna på musik. Jag känner ibland att jag borde göra något mer aktivt. Kanske dricka vin? Ingen dum idé. Funderar vidare på den möjligheten.

Musik just nu är Velvet Underground, Lou Reed, David Bowie, Nine Inch Nails, New York Dolls, David Johansen. OK... jag erkänner att det slinker med en skvätt Depeche Mode också då och då.

Med tanke på ovanstående: är det någon som sett Trent Reznor i fjäderboa någon gång? Eller åtminstone lite paljetter, glitterögonskugga eller så? Det verkar vara en gemensam nämnare för de övriga på min musiklista.

1 kommentar:

superkryp sa...

Nja, om lera räknas som ögonskugga så... Annars kan nog högklackat vara en gemensam nämnare, men det är bara en gissning. (Trent kan nog tänkas ha haft högklackat under Head like a hole-perioden.)