fredag, december 16, 2005

Habegär

Jag fick nöjet att prova en massa olika produkter från i.d. makeup i onsdags. Nu har jag gripits av akut habegär efter ögonskuggorna, som var helt fantastiska. Jo, det är bökigt med ögonskugga i löspuderform, i pytteburkar som förmodligen är löjligt enkla att vispa ner från badrumshyllan. Men jag är verkligen sugen på att köpa några skuggor i alla fall. Och eyeliner, också den i puderform. Suverän liten eylinerpensel från i.d. makeup måste ju också inhandlas i så fall. *gaaah!*

3 kommentarer:

Alison sa...

Mmmhhh. Vill också testa ögonskuggorna. Min ögonbrynsfärg från i.d. (också löspuder på burk) är otroligt dryg - det syns knappt att jag använt den, nu efter ett och ett halvt år. Risken är större att jag råkar hälla ut den än att den någonsin tar slut.

Mildamakter sa...

Ögonskuggorna (och lipglossen) är kanonbra, så är det bara :o)

Anna sa...

Jag tror att det är något med Make Up Stores logga som driver upp habegäret i kroppen. Det är som knark... eller kanske inte, knark är inte lika visuellt snyggt och sniffa ögonskugga är nog inte lika kul (men kanske lika farligt i längden?).

Jag tror jag spårade ur.