lördag, januari 07, 2006

Balkongdrömmar



















Nu har jag bestämt mig. Mina gamla skruttiga balkongmöbler skall bort. De har stått ute i ur och skur och avgaser de senaste fem åren eller så, året runt, och är helt omöjliga att få rena och snygga. De får alltså göra bokhyllorna sällskap till tippen på onsdag.

I stället skall jag försöka köpa några snygga balkongmöbler som jag kan fälla ihop och förvara i källaren när de inte används. Då borde de hålla längre. Förhoppningsvis blir det de som visas på bilden, från Design House Stockholm.

------
Uppdatering 060108: Tusen tack snälla Tessetott, det var mycket riktigt de trädgårdsmöblerna som var på rea på NK. Det blev ett bord och två stolar till halva priset, och dessutom gratis hemkörning. Suverän shopping!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte om det var dom på bilden... Men DesignHouse på NK har rea (1/2 priset????) på några trädgårdsmöbler!!

T:)

ninni sa...

Oooooh! Om det är de trädgårdsmöblerna... jag rusar dit, ska hänga på låset i morgon!

designmouse sa...

Snyga möbler och vackra blommor gör stor skillnad, du kommer kunna avnjuta ett kallt glas vitt på de där i juli och trivas med livet . var så säker.

designmouse sa...

snygga - ska det förstås stå :P

Anonym sa...

Wow! Fantastisk shopping :) Kommer helt klart att våldgästa dig i sommar ;)