måndag, november 07, 2005

Bejaka mina manliga sidor

Jag har ibland fått höra att jag har en del manliga sidor. Det kan nog stämma, i alla fall vet jag med bestämdhet två saker. För det första har jag väldigt dålig simultankapacitet. Det där med att tugga tuggummi och gå samtidigt är helt enkelt inte min grej. För det andra är jag väldigt lik killen i tv-reklamen som säger "ni tjejer snackar om att föda barn..." - jag är alltså fruktansvärt gnällig när jag är förkyld. Gnällig, ynklig, eländig, nära döden... you name it. Som tur är så lider jag också av en hälsosam dos av hypokondri så jag har alltid hemma en full uppsättning med allt i medicinväg som kan tänkas behövas vid en förkylning.

Tyck synd om mig! *snörvel, host host*

4 kommentarer:

Jessica sa...

Krya på dig så vi kan ta en drink nån kväll! :)

Rolando hälsar! Han fågade efter dig idag när jag var o blev blond.

ninni sa...

Mycket gärna drink. Vadå EN drink, förresten?? ;-)

Vi på Kantarellen sa...

Härligt!!! En gnällfis till!

Alison sa...

Du får gärna föda mitt barn åt mig om jag får ta över din förkylning. :)

Skämt åsido hoppas jag att du mår bättre nu!