torsdag, november 03, 2005

Blivit med blog

Idag har jag tråkigt. Väldigt tråkigt. Det lilla utav dagen som jag varit vaken, alltså. Har förhoppningsvis lyckats sova bort det mesta av förkylningen, men lite fånigt känns det trots allt att äta frukost kl 17 en helt vanlig torsdag.

Har funderat ett tag på att en blog kanske skulle vara rätt sätt att pigga upp tillvaron (för mig själv, om inte annat), och kom på det perfekta namnet på flyget hem från San Francisco häromdagen: Mitt liv som kund. Jag älskar ju att shoppa (vilket bevisas av den kreditkortsräkning som snart kommer att landa i min brevlåda). Efter att dessutom ha tillbringat några timmar idag med att bläddra igenom en hel del suveräna bloggar så bestämde jag mig. Vad det blir av det hela får väl tiden utvisa.

Välkomna hit!

3 kommentarer:

Anonym sa...

välkommen till livet som bloggare! detta ska bli kul!

Vi på Kantarellen sa...

Välkommen till livet som bloggoholic! =)

Akut Insikt sa...

Man skall gissa i tävlingen "vems är citatet" just nu i P3.

Citatet var "om det inte blir EXAKT som jag vill ha det blir jag deprimerad".

Är det du som sagt det?