fredag, november 11, 2005

Äntligen frisk!

Det har blivit bedrövligt lite shopping på senaste tiden, eftersom jag i stället legat i sängen och gnällt över min förkylning. Men nu är jag frisk igen, och firade detta med att köpa en ny parfym: Chanel No 5 Elixir Sensuel. Vanliga No 5 funkar inte alls på mig, men den här är helt underbar. Kul att hitta en ny favorit, jag är väldigt insnöad på min gamla 80-talsälskling Montana Parfum Du Peau i vanliga fall. Någon mer än jag som minns Claude Montanas kläder på 80-talet? Jag älskade dem!

En flaska finare olivolja blev det också. Och lite tryffelsalami. Har ni inte testat tryffelsalami ännu, så gör inte det. Det är farligt gott, man blir beroende.

1 kommentar:

Lisa sa...

Hurra! Ninni har börjat blogga!
tjo!
kul att du gillar garnier provet vi fick också.
men som shop-a-holic måste jag ju påpeka att den är pinsamt billig.