lördag, november 19, 2005

Glitter & glamour

Ja, det är temat för aftonens fest. Jag har vissa problem att hitta rätt i garderoben, måste jag erkänna. För det första är jag verkligen inte en glitter-person, så det alternativet går bort. Glamour klarar jag normalt sett av, men hur gör man när det är nollgradigt och... SNÖ ute? Marken utanför mitt fönster är så konstigt vit, och jag drar därav slutsatsen att det snöat någon gång under eftermiddagen. Säsongens första här i Sibirien.

Sitter här i morgonrock och stora lammullstofflor och känner mig synnerligen långt från allt vad glamour heter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är någon som varit här och målat allt vitt också, förstår inte vem som ligger bakom den här kuppen egentligen! Vem det än är så borde han/hon klippa sig och skaffa sig ett riktigt jobb.